30 Ιουν 2012

Οι απαντήσεις σας για τον μήνα Ιούνιο

Οι απαντήσεις σας για τον μήνα Ιούνιο είναι οι ακόλουθες: 

Πώς και με ποιους θα επέλεγες να περάσεις
την τελευταία μέρα της ζωής σου;

 
 
"Με την οικογένεια μου, οπουδήποτε... όταν είσαι με αυτούς που αγαπάς δεν έχει καμιά σημασία ο τόπος...μόνο η αγάπη είναι αρκετή για να κάνει και την πιο σκοτεινή στιγμή μοναδική" (Ανώνυμο).


"Με τους φίλους και την οικογένεια μου. Αυτούς τους λίγους ανθρώπους που δεν με άφησαν ποτέ μόνο" (Αντώνης, 47 ετών).


"Με την παρέα μου σε ένα νησί κάπου στην Ελλάδα μας. Πίνοντας, γελώντας και χορεύοντας μέχρι να ανατείλει ο ήλιος και να αφήσω την τελευταία μου πνοή πάνω στην ζεστή άμμο" (Παναγιώτα, 22 ετών). 


"Με τα παιδιά μου και τον άντρα μου στο σπίτι μας....τους σημαντικότερους ανθρώπους της ζωής μου" (Ελπίδα, 35 ετών).


"Την τελευταία μέρα της ζωής μου θα ήθελα να την περάσω μόνη... αναπολώντας το παρελθόν, κάνοντας τον απολογισμό μου και γράφοντας γράμματα στους λίγους εκείνους που πίστεψαν σε μένα και με αγάπησαν γι' αυτό που είμαι" (Ανώνυμο). 


"Με τον σύντροφο μου κάπου μακρυά από την βαβούρα της πόλης και τα άγχη της καθημερινότητας" (Μάνια, 34 ετών). 


"Σε μια παραλία με αγαπημένους φίλους..." (Ανώνυμο).


"Με τον πατέρα μου στο πατρικό μας σπίτι κουβεντιάζοντας την καθημερινότητα μας και φιλοσοφώντας..." (Πάνος, 39 ετών).


"Με τον γιο μου παίζοντας κλέφτες και αστυνόμους και βλέποντας παιδικά" (Λουκία, 29 ετών). 


"Με τον μοναδικό άντρα της ζωής μου και τα παιδιά μας κάπου που δεν θα μας ενοχλούν τα φώτα της πόλης και δεν θα μας πικραίνει η κακία αυτού του κόσμου" (Μαρία, 32 ετών). 



Δεν υπάρχουν σχόλια: