7 Ιαν 2012

Αν ένα μωρό μπορούσε να μιλήσει, να τι θα σας έλεγε!


Το γράμμα ενός νεογέννητου μωρού προς την μητέρα του...

Μαμά... σ'ευχαριστώ που για 9 ολόκληρους μήνες με κουβαλούσες μέσα σου, με πρόσεχες και με νοιαζόσουν. Σ'ευχαριστώ που με τόση υπομονή και στοργή μου περιέγραφες τον κόσμο και με προετοίμαζες για όσα θα δω και θα αγγίξω όταν θα γεννηθώ. Σ'ευχαριστώ που με τόση αγάπη ετοίμασες το δωμάτιο μου και ζωγράφισες έναν παράδεισο για μένα, να με περιμένει. Σ' ευχαριστώ που μου χάρισες έναν τόσο υπέροχο μπαμπά που με περίμενε με ανυπομονησία και ήταν δίπλα μας όταν γεννήθηκα. Σ' ευχαριστώ που με έκανες να νιώσω τόσο ευπρόσδεκτο στην ζωή σας. Σ' ευχαριστώ που με αγκαλιάζεις τόσο ζεστά και παίρνεις μακρυά τους φόβους και τους πόνους μου. Ξέρω πως η ζωή σου θα αλλάξει πολύ τώρα που υπάρχω εγώ. Θα θυσιάσεις πράγματα που αγαπάς για να με φροντίζεις και να είσαι εκεί όλες τις φορές που θα σε χρειάζομαι. Θα κουραστείς, θα ξενυχτήσεις, θα ανησυχήσεις, θα παλέψεις πολύ για να με μεγαλώσεις και να με κάνεις ευτυχισμένη. Τώρα όμως που με κρατάς στην αγκαλίτσα σου ξέρω πως τίποτα δεν σε πειράζει απ' όλα αυτά. Για σένα το μόνο που έχει πια σημασία είναι να είμαι καλά και ευλογημένη. Σ' ευχαριστώ γι' αυτό και σ'αγαπάω πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: