17 Ιουν 2014

Απο σένα σχολείο...

Ένα παιδί, μοιράζεται μαζί μας όλα όσα θα ήθελε να του προσφέρει το σχολείο - ακούστε το!
 
Από σένα σχολείο θα ήθελα να μου έχεις μάθει περισσότερα για την μαγεία της ζωής,
για την αξία που έχει ν' αγαπάς και να σέβεσαι τον εαυτό σου και τους άλλους.
Θα ήθελα να μου έχεις μάθει περισσότερα για τους λαούς,
ήθη, έθιμα,
ώστε να μπορώ να κατανοώ και να δίνω χώρο και χρόνο στους άλλους για να εκφραστούν.
Να μου έχεις μάθει να αποκτώ την γνώση με χαρά, ενδιαφέρον και περηφάνια.
Να τολμώ να ταξιδεύω στα όνειρα μου
γνωρίζοντας πώς θα αντιμετωπίζω τους δράκους που συναντώ.
Να ψάχνω να βρίσκω την αλήθεια,
χωρίς να φοβάμαι μην πληγωθώ.
Να μπορώ να γίνω σκληρός,
χωρίς όμως να χάσω την τρυφερότητα μου.
Να μην με φοβίζει ότι θα θεωρηθώ απροσάρμοστος όταν λέω "όχι".
Να μην αισθάνομαι ότι με διαφοροποιούν επειδή σκέφτομαι διαφορετικά
και
να μην νιώθω ότι τιμωρούν την ελευθερία μου να μιλάω...


 
Απόσπασμα από το βιβλίο
 "Εγώ είμαι αρχήγός" της Μαρίας Ιορδανίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια: