23 Ιαν 2014

Οι προσδοκίες των παιδιών μας από το σχολείο

Από σένα σχολείο θα ήθελα...


Από σένα σχολείο, θα ήθελα να μου έχεις μάθει περισσότερα για την μαγεία της ζωής, για την αξία που έχει ν'αγαπάς και να σέβεσαι τον εαυτό σου και τους άλλους. Θα ήθελα να μου έχεις μάθει περισσότερα για άλλους λαούς, ήθη, έθιμα, ώστε να μπορώ να κατανοώ και να δίνω χώρο και χρόνο στους άλλους να εκφραστούν. Να μου είχες μάθει να αποκτώ τη γνώση με χαρά, ενδιαφέρον και περηφάνια. Να τολμώ να ταξιδεύω στα όνειρα μου γνωρίζοντας πώς να αντιμετωπίζω τους δράκους που συναντώ. Να ψάχνω να βρίσκω την αλήθεια χωρίς να φοβάμαι μην πληγωθώ. Να μπορώ να γίνω σκληρός/ή χωρίς όμως να χάσω την τρυφερότητα μου. Να μην με φοβίζει ότι θα θεωρηθώ απροσάρμοστος/η όταν λέω "όχι". Να μην αισθάνομαι ότι με διαφοροποιούν επειδή σκέφτομαι διαφορετικά και να μην νιώθω ότι τιμωρούν την ελευθερία μου να μιλήσω... 

Απόσπασμα από το βιβλίο της Μαρίας Ιορδανίδου "Εγώ είμαι ο Αρχηγός" εκδόσεις Διάπλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: