17 Μαΐ 2012

Το τεράστιο ταλέντο της μητρότητας

Γύρισαν από το σχολείο με τα χεράκια τους γεμάτα δώρα που ετοίμασαν "για μένα", με την βοήθεια βέβαια των δασκάλων τους. Την Κυριακή μου είπαν Χρόνια Πολλά και σήμερα, λίγες μέρες μετά από αυτήν την ιδιαίτερα ξεχωριστή και σημαντική μέρα για κάθε μανούλα του κόσμου, κοιτάω πίσω και νιώθω ευλογημένη... Για τα δυο υπέροχα παιδιά που μου χάρισε ο θεός και για κάτι ακόμα... Για την δύναμη που μου δίνει να είμαι δίπλα τους, να χαίρομαι τις χαρές τους, να πονάω στον πόνο τους, να μοιράζομαι τις στιγμές τους, να τους συμπαραστέκομαι στα δύσκολα και να ακούω τις σκέψεις και τις ανησυχίες τους. Για το ότι με αξίωσε να γίνω "μάνα" και όχι μόνο μητέρα... Παραμέρισα τον "εαυτούλη" μου εδώ και πέντε περίπου χρόνια, εκείνο το κακομαθημένο κοριτσάκι που δεν υπήρχε περίπτωση να σταμπάρει κάτι σε μια βιτρίνα και να μην το αγοράσει! Τώρα πια το μόνο που έχει σημασία είναι να βλέπω τα παιδιά μου χαρούμενα και ευτυχισμένα. Να ικανοποιώ τις εκάστοτε ανάγκες και κάποιες φορές τις επιθυμίες τους με όλη μου την καρδιά και ας μην καταφέρω να πάρω εκείνη την υπέροχη τσάντα που ήθελα τόσο πολύ... Τι σημασία έχει άλλωστε; Η μητρότητα είναι αλλαγή, είναι εξέλιξη, είναι άνευ όρων προσφορά αγάπης χωρίς ανταλλάγματα! Πριν αποκτήσω παιδιά αναρωτιόμουν αν θα κατάφερνα ποτέ να αγαπήσω χωρίς όρους και όρια και να βάλω τις ανάγκες και τα θέλω μου σε δεύτερη μοίρα. Αναρωτιόμουν αν θα μπορούσα ποτέ να μείνω νηστική για να φάει το παιδί μου, να στερηθώ τις εξόδους και τα ταξίδια για να ικανοποιήσω τις δικές του επιθυμίες, ν' απαρνηθώ προσωπικές απολαύσεις για να το βλέπω να χαμογελά... Σήμερα δεν έχω καμιά αμφιβολία... Για τα παιδιά μου τα πάντα αρκεί να με έχει ο θεός καλά για να μπορώ να δίνω, να μοιράζομαι, να ακούω και να παλεύω για ένα καλύτερο αύριο για εκείνα... Άλλωστε, όσο περισσότερο δίνομαι σε εκείνα, τόσο πιο γεμάτη νιώθω! 
Εύχομαι σε όλες τις μανούλες του κόσμου να μπορούν να είναι το απάγκιο των παιδιών τους και ο αγωγός δύναμης, κουράγιου, αισιοδοξίας και αγάπης για εκείνα! 
ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΟΙ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: